Sunday, July 20, 2008

ku merindu~

assalamualaikum......

huaaaaaaaaaaaa.......lamenya xblog...windu seyh..!!!aduih......busy lah jugak jadik budak u nie.....but really xdela bz sangat pun..just agak bz jer..jadual sehari paling dasat hari slasa....jumaat ngan isnin agak santai ar...

huhu..sem 1 nie aku amek 6 course..principle of programming....computer organisation....discrete mathematics.....academic english..bahasa malaysia....ngan introduction to management..minor akuh....



kalu ikut gamba atas nie..aku ade 19 unit drp max 20 ar....huhu...kat cni yang paling mencabar adelah....hum..bg aku krana ramai chinese kot....im feeling like...wow...how superior of them..at first.....but da agak lame kat cni..(dis is 3rd weeks..)..da rase ok aa jugak...though dalam english kelas aku..im d only malay there..n luckily lecturer aku indian....kira harmoni malaysia aa....haha..nk xnak aku kne speaking aa..nk ckp cantonese xreti..hehe..nnt suroh chun kit ajar aku aaa.....

ramai aa gak stok dak2 kmm kat usm..yg aku knal laki aaa..dalam berbelas2 jugak...tp gurl yg ku knal hanyalah fija sorg jer.....diye kate ramai gak gurls kmm cni..xtau ah akuh..huhu...dan sangat xsnagka boleh jumpe tinie kat usm nie..amik fizik...

hum.....kang kong plak duit aku lepak cc nie lame2...hehe....ok lar..till my hand hit the keeyboard again .....assalamualaikum..~

2 comments:

Amin Jamil said...

dah lama x bersama chinese, kan?
=)

it sounds a bit scary at 1st, since we r not into d language.
but noe wut?
dats act an advantage for u.
many things can be learnt from the non-malays (its not dat im saying theres nothing from malays).

use d opportunity to d max.
n mantain cute!!! ;)

Unknown said...

huhu...tau xper...agak menchuaaaakkkkan lah gak....but rili..aku besyukur ar....rase cm competitiveness dier kaw2 doe..~

oiytt.......mane ade cmtu syiott..~~