Sunday, November 22, 2009

the very 1st week of holiday~

assalamualaikum wbt~!

well...although aku baru je cuti dalam 2-3 hari...saje tulis 1st week holiday..huhu..

hurm....sedihnye modem kat umah aku da rosak....huk3....ni guna modem baru, xboleh connect wireless, just boleh guna LAN cable....so, terhad sikit la aku bole guna internet, waktu2 aku bole gune is time abang aku gi kerja lah..huhu....

xpelah...put that aside...just story telling jer...

ni aku btol2 baru lepas solat subuh..alhamdulillah, terbangun agak ar awal....nanti tengahari kang aku n family aku nak pergi ke HKL, melawat iman, dia baru lepas kali kedua kene chemotherapy...dengar2 dari doktor, iman akan kene chemo lebih kurang dalam 5 kali, means dalam +- ag 2 bulan die akan keep going to HKL untuk chemo....semalam (21 nov) doktor scan iman, dan tengok hati dia bengkak, dan dia demam ngan suhu 40.3 celsius....huhu..tinggi nyer...

huhu....hari raya aidiladha menjelang tiba......dan rasanya family aku akan beraya dekat HKL jer...wallahualam..

k lah....belum ada idea nak post ape2 lagi...bila aku dpt idea yang best2 nnti aku update lah...ok..salam.....(doakan iman cepat sembuh...)

No comments: