Sunday, December 07, 2008

lambaian aidiladha....~

assalamualaikum wbt...salam aidiladha pada sume sahabat sekalian....!

tahun nie...cam biase..aku beraye kat rumah je aa nampaknyerk...nk balik kampung...xde kampung..ye aaa..mak aku asal kuala selangor...arwah abah orang kajang...aku xde datuk@nenek..so scara xlangsung aku xde kampung aa..kampung ku skang adalah umah aku aa nampaknyer..

2-3 hari nie malaysia digemparkan ngan kjadian tanah runtuh kat bukit antabangsa yg mnyebabkan lebey kurang 14 banglo hancus....nauzubillah min zalik....same2 lah kita doakan keselamatan penduduk2 kat ctu ngan para petugas yang bergadai nyawa menyelamatkan mangsa2 kat sane...aku tgk tv9 td..die kate dkat ngan bukit antarabangsa tuh....ade tangki air SYABAS yang da prob..n kalo ujan beterusan...dikhuatiri air tuh akan melimpah..n will bring more than enough catastrophe-like pny incident...huhu....same2 kite doakan mereka wahai kawan2...!

ni...da xde idea da..ahahaa.....so....till d hand hit the keyboard again...daa...~assalamualaikum wbt..

salam aidiladha..!

No comments: