Friday, March 20, 2009

shall i compare thee to a summer's day....

assalamualaikum wbt dan salam sejahtera pada semua....

da xbape dpt nk upd8 sgt blog neh..huhuhu..kije melambak2..next week stat isnin..de test c++..slase rest kejap..rabu de test network..khamis de test logic...jumaat test OS..hua3...sigh..

ngan cmpur kebuntuan dalam kepala nye ntok pilih major...tp insya Allah..aku da shortlistkan 3 yg jadik pilihan hati..

I)Network computing
II)information System Engineering (ISE)
III)Security

dan nti aku kne wat esei dlm julat 1300-1400 words..tajok " Advance in -major yg dipilih-" ..huhuhuhu..bende ni da wat sume org jadik ubuntu...bukan buntu biase da nie..tgk..aku tulis pn da mcm org xbtol jer..

orait folks...till d tired hand touches d keyboard back again...daa..~

salam..~

2 comments:

IRAH HAJERAH AZMAN said...

ise wat database kan?market skang. mantap oracle...starting 5k org brani bagi :p. gambatae ney

Anwari Ashraf said...

hebat ko skrg..dah exceed aku..haha..xpe2..lpas ni aku blajaq drpd hang plak!!