Wednesday, April 01, 2009

kalau rindu..pandang KLCC.....sepasang...satu awak...satu saya....sama cantik..sama padan...

assalamualaikum wbt...salam pada sumer..~

huhu...quote kat atas yg tajok post nie merupakan ayat2 xle blah drpada cite apa kata hati..smalam ptg aku tgk ngan roommate aku..huhu...

saje je bubuh ayat2 plek tuh..no other meaning..skang nie..kalendar dok point kat 1 april 2009..meaning +- aku ade agik 2 minggu ntok menghadapi final exam..huk3....kechuaaaakkkkkaaann yang nyata tererlah..adess...ni pn sok kene antar esaimen 4 c++....haih....n esok gak aku de meeting ntok cs committee yg akan handle next year pny interaction day ntok junior2 cs nnti..huaa...azri jahat...kalo x die yg kena..tp die de kene handle perdama nye program..aku sian la kat dier......tp xpela...

dgar2 drp saudara yazid...er..tp yg gtau nye ammar la...nnti start next sem banyak bilik akan direservekan ntok dak2 master n phD nnti..so dak degree yg nk dok dlm kampus kne mengaktifkan aaa diri..tu aku consider ntok join skit2 aktvt CS nie...huhu..

ape lagi erk nk citer..hurm....rase2 nye...de perubahan yg agak ketara dalam aku pny pemilihan major ntok next sem...dlu aku sangat ber-iya2 nk amik network..but now..not anymore..duh..lpas thoroughly YM-ing ngan abg aku..aku decide ntok tukar pilihan major nnti...cmni..
  • Information system engineering ((ISE)
  • Multimedia computing
  • Software Engineering(SE)

huhu...xpela....ape aku dpt nnti..aku akan ttp bersyukur..~as long as diizinkan-Nya belajar...huhu..neway..aku de bende agak aa lawak nk citer..ntok koko sem dpan..aku mohon SENI MEMASAK..hak3...xle blah.....

adeh..pnat type..ok la...da ilang idea....dats all la kot 4 now....till d end touches d keyboard again...

assalamualaikum wbt..

No comments: