Wednesday, March 31, 2010

di mana ada jalan..di situ ada HIGHWAAAYYY..~~!!

assalamualaikum wbt..

wah..lamenye xtambah post baru kat cni...tajuk post ini adelah diambil sempena ungkapan inchik adnan yang sempit. best lak tgk cite senget2 tu dalam tengah2 kesempitan masa nak buat esaimen n projek2..hoho...enuff with dat..

well..ekcelli aku nk cite sal newest perkembangan aku je..kot2 la ade yg follow bace kan...haha...ayat sedey... well...dalam +- sebulan ni...azab giler..from one week to another, ade je esaimen kene submit, ade je projek kena hantar, ade je test kene jawab...huaaahh..dak2 course aku suma jam biologi dah xbetol....

contoh:

kol 8 malam rase ngantok..n tidur..tol x ammar?
kol 2-4 pagi tu cam 2-3 petang, dan vice versa..
time kelas sgt ramai yg xdtg...dok bilik wat saimen..aku dtg..tp tdo dlm kelas..lalala..~

hoho..kesimpulannye ramai dak cs usm 2nd year yg mcm sangat pressure n tension..cm aku xtensyen ja ngan sumer nie..hoho...alhamdulillah..dah dapat dah tempat untuk praktikal...dekat area bandar baru bangi, yg sgt lah adjacent ngan kajang..tapi tu ar..aku xtau lak part bangi mane kompeni tu, Sands Consulting Sdn. Bhd. ...kompeni yg xsilap aku 100% bumiputera kot...aku apply ikut my.jobstreet.com ..alhamdulillah dpat..hoho...die kate la...minimum elaun ade lah 300...alhamdulillah..sy bersyukur..huhu..

ape lagi ek...lately byk gile bende aku miss kat wayang..mostly due to time constraint n money constraint..hehe..adnan sempit, percy jackson aku tgk donlod pny jer..huhu...time LI..akan kuar Iron Man 2 ngan Avatar The Last Airbender..waa...sgt lah xsabar...oh ye....dan aku target nk beli digi cam la time LI ni..preferably nk tunggu time pc fair sbb leh dpt murah...hohoho....ape digi cam elok ek?nk beli dslr x mampu lagi nk beli...so...choice aku skang...canon powershot?sony cybershot?olympus?tunggu...nnti aku da beli aku pos tkat cni..hehe...

k la...da xde idea lak....shud anything need to be done, i'll upd8 here...enuff 4 now..salam~~

2 comments:

Unknown said...

takde pon hi-way???

Unknown said...

sape kate hi-way??

aku kate "HIGHWAAAYYY" !! hahaaa~~