Wednesday, July 22, 2009

thy are my soul....

assalamualaikum wbt..

hum....nak tlis per erk....aku pny tahap kebz-an ni baru kurang dalam 10% jer nie...baru pagi tadi aku submit name untuk apply insurans kat william..malam tadi aku tido pukul 2, dok menaip sume bende2 alah tuh...

supposedly petang nie nak pergi bukit jambul ngan bazilah..aku nak shopping sandal..but unfortunately..aku kene jaga kaunter permas dalam range waktu 2-4..jadi terpaksa la kensel....ni pon patotnye skang aku buat sketch untuk GUI proposal projek JAVA, tapi sempat ag blogginging sat..hehe...

well..tajuk post nie saje je nak bagi bikin gempak jer..huhu...awal2 pagi tadi (22 Julai) aku sorang je ade kelas..yela...kelas ISE kan...huhu..dan hari nie gak berlakunye solar eclipse..yang di-uar2kan maybe akan sebabkan 2nd occurences of tsunami..nauzubillah..moga2 xla jadi gtu....dekat tingkat 6 school of CS dorang tgah berhempas pulas nak wat connection ke jepon, nak tengok live streaming eclipse tuh....saje gtau nie..dorang wat cmne tu jgn tny aku la...ilmu saya masih cetek lagi.....

ok la....da xde idea nak post ape..nnti aku update ag..

p/s: oh ye...sabtu ni insya Allah akan de interaction day ntok bdak2 cs 1st year kat pantai kerachut..hopefully everything berjalan lancar dan program nie berakhir ngan baik..~amin...!!

No comments: