Tuesday, July 28, 2009

all in 1..

assalamualaikum..

di kala kesempatan yang membenarkan kerana signal USMHotspot agak xsengal skang nie, aku akan cuba try tulis sebanyak mungkin lah ye...

1stly..aku nak cite serba sedikit pasal hidup aku kat usm nie....well...sincerely..extremely bz berbanding last sem weh..hua3....untuk sem nie...aku amik 7 subjek, 6 ade final paper, 1 fully courseworks...untuk subjek teras..aku ade 3 subjek, iaitu CPT211(PERL Programming), CMT221(Database) ngan CMT223(Management of Information System)--subjek major aku--...then..untuk subjek u(universiti ek..bukan umum..) aku de 2 subjek...LSP404(Engineering and Technical English) ngan HTU223(TITAS)...erm..1 subjek adelah minor aku...AKP201(Marketing) ngan subjek elektif(full courseworks) CLE201(mainly pasal JAVA programming..)...keseluruhan unit adelah 20...iaitu maksimum unit yang boleh diambil bagi dak2 course aku..so skang ni kalo aku nak perkenalkan diri secara formal :

salam...I'm Ahmad Ikhsan Bin Abd Aziz, 2nd Year, School of Computer Sciences USM,
majoring in Information System Engineering(ISE) and minoring in management...


2nd...aku nak cite pasal setakat nie kat USM..smpai hari ni (28 Julai 2009) duit ptptn xmasok2 lagi untuk kami pelajar tahun 2 USM...waaa..ape kes xmasok agi nie...cian aku nak beli buku lmbt...sob3...kalo tgk website ptptn, dorang kate hari khamis ni (30 Julai) duit tu baru masuk...and aku ade perasan notis mintak maap dari PTPTN kat 2nd year student coz lmbt leh bg duit de maslah pe tah...huhuhu..pe leh wat..have to bear with it lor...then..baru2 ni aku terlibat ngan program interaction day skul aku kat pantai kerachut 25 Ogos lalu..alhamdulillah sumenye berjalan lancar, kecualilah tangan and kaki aku yang masih terasa kesengalannye lagi nie..huhu..


nilah committee and helpers2 ntok interaction day~!




aku n zul n rakan2 dalam bot...sape agaknye mun*** ritu..ehehehe..!~





3rd...aku nak gtau pasal kebz-an aku..skang nie..aku baru lepas submit satu project proposal untuk sem nie..iaitu java nye proposal...means that de lagi 5
proposal perlu aku bereskan..uaaaa...banyak giler...walopon sume due date xde aa terlalu dekat except bi kan..still sakit gak...um..ni list proposal aku kene
bereskan nnti :
-Proposal Semester Project ISE(due 3 ogos xsilap)
-Proposal untuk database(due dalam seminggu b4@after cuti mid sem nnti)
-Proposal untuk PERL(xstart pape ag..tp aku tau akan ade ar...)
-Proposal untuk oral presntation english(due 30 julai nie)
-Proposal untuk Marketing(xingat bile due)

tgk weh..korang xkesian kat aku ker...haha....bz cam ape jer..hua4...tapi masih de je masa aku luangkan untuk insan tersayang di sini..hihihihi...tapi da lama aa xtgk wayang..yela..duit ptptn xmasok ag kan..huhu...nnti da masok duit kite g tgk harry potter ea bazilah..kalo ade lagi....huhuhu..


okies..gtg..salam..~!

No comments: