Wednesday, June 10, 2009

WHY ME...???

assalamualaikum wbt...

alhamdulillah..exam KSCP OS da lepas...dan kami dengan gatal-gatalnye pergi office cs and pergi tgk major...dan alhamdulillah..aku dapat ape yang aku apply..major aku adelah Information System Engineering (ISE)....walopon gtu....aku sorang jer kot dak melayu dalam major nie..ade la kat list tu aku nampak list ag 2 org budak melayu..but aku xkenal sape dorang....majoriti rakan-rakan aku sume dapat multimedia...

huhu..sungguh...aku agak sangat terkilan sebab xde rakan yang dapat same major ngan aku....but..ape aku boleh buat kan..dah takdir-NYA begitu...

"kadang-kala sesuatu yang tidak baik bagimu itu ADALAH YANG TERBAIK BUATMU..hanya ALLAH YANG MAHA MENGETAHUI..."

ayat memujuk diri sendiri.....huhuhu...walopoan dalam hati aku rasa sangat sedih...xpelah..nampaknya sejarah berulang kembali..dulu sem 1 first year pon aku da lalui benda yang hampir sama ngan english...the only malay in the class..yang lain chinese..and 2 org india....well..bukan aku nak bersikap racist ke aper..aku nak beritahu jer....

orang kate...Allah uji hamba-hamba-Nya sebab DIA sayangkan hamba-hambaNya...smoga aku juga tergolong dalam golongan-golongan ini ya Allah..walaupun teramat-sangat-kaw-kaw jumlah dosa yang telah aku lakukan pada-Nya..semoga Allah kuatkan hati aku supaya dapat grade dengan jayanye dari CS@USM...ni aku saje-saje nak list kan pasal raka-rakan aku nye major..

NETWORK -- azri, jaja
AI -- ammar,fekri,zulkarnain
SECURITY -- amer,azwah,yana,mdnor,seha
MULTIMEDIA -- auni, iza,ain,izwan,rasyed, fendi,haikal,bazilah,fatin,
wanie,umi,zen,yasmin
SE -- najwa n ezza

kuatkan hati hamba-Mu ini ya Allah..amin...ya rabbal alamin...

salam....

4 comments:

aurox_3d said...

hehehehe...alhamdullilah...kite dapat ape yg kite nak....ikhsan, ko nak duduk sblah sape nanti??? aku boley munjew2 ngan jaja....ko??? lalalala

Siti Hasanah said...

ok ape ISE.
hmmm.
mmg 1st choice kn?
sikit nye budak2 melayu.
byk tu je ke?
or ad lg..tp xkenal?
anyway, u can do it!!

Unknown said...

azri: xpe ar azri...wekkk..xheran pon...

purplez: hum...ade ag bbrp org dak melayu..but seems like kne repeat 1st year kot..~

Anonymous said...

fuyoohhh...
kuatkn semangat....hahah..;p
from....nenek kebayan....