Monday, May 03, 2010

memang camtu...

salam..

well...alhamdulillah aku dah abis exam...walaupun tak tau lah berjaya dengan baik kah atau tidak.....

tunggu aje lah result nye nanti...

well, for the time being...aku duduk sorang-sorang kat bilik nie...pakcik pi join mohd wan and cerap makan....well...aku kadang-kadang sangat tak suka duduk sorang-sorang...kenapa?meh aku citer...

oh diingatkan..ni tak ada kene mengena dengan BAU KAPUR BARUS punye kisah ok....aku tak suka duduk sorang-sorang, sebab bila aku sorang-sorang, otak aku akan macam stimulated lebih ngan loneliness tuh....I will start to think weird thingings sampai kadang-kadang aku rasa nak nangis, rasa nak marah, rasa nak kahwin (oh gurauan ja) ..macam-macam perasaan ada..

that's  why lah..aku kurang prefer duduk sorang-sorang...hopefully korang doakan lah aku supaya aku tak terlalu terkesan ngan kelemahan aku yang ni ek...adeh...sakit minda waa pikir sal ke-senga-an diri ini....huk3...

anyway....esok pagi...bas aku dari sungai nibong --> bukit jalil is at 10.00 a.m. So, to all fellow friend, seniors, juniors, my lovely girlfriend..take care everyone....going to be back at USM only at the middle-end of september if tak silap aku lah..lama oh tak jumpe my dear nanti...tak pa lah..dugaan untuk meningkatkan rasa rindu and sayang..ahakz~~ =)

tahun kedua aku kat USM dalam degree computer science ni dah ajar aku macam-macam perkara...not only in my field of expertise or my field of studies, but in serba-serbi perkara...ilmu yang sentiasa akan diterokai..seperti ilmu mengenali hati budi orang, ilmu untuk mengarang...dan macam-macam...aku rasa macam semalam baru ja aku lepak-lepak dengan amien, pa'an, wari, crazor, jimmy....kawan-kawan SAS dulu....ya Allah...I MISS THEM soooo muucchhh!!!lama gila tak jumpa...even cuti pun belum tentu masing-masing ade kesempatan nak lepak-lepak and borak-borak...

dulu....aku penakut....sekarang pun penakut lagi...kan amien kan...kat sekolah dulu, aku banyak bergantung harap kat korang-korang semua....kene sebat kat tapak kaki sama-sama sebab main pemadam time form 3 ngan encik tohit kan...takkan lupa kot amien..crazor...wari..haha..ingat-ingat balik bende-bende tu sume memang lawak giler lah....ape la..ketua pengawas men pemadam....mau gelak kot orang kalu dengar..sori ter-cerita...hahaha...

haha...kan dah panjang lak aku ter-mengarut,,,kalu tak mule-mule aku nak tulis sikit ja nak tenangkan perasaan berkecamuk..tetibe lak jadi post yg related with rindu kawan...yela..kite dah janji kan..adik beradik sampai mati =) ...ok lah...itu saje kot idea malam nie.....dan jangkaan awal aku..time LI nanti..mesti banyak aku akan update blog pasal LI aku...stay tune for it...hehe...ok...assalamualaikum =)

No comments: