Saturday, May 01, 2010

hurm.....

assalamualaikum wbt...

huhu..post ni dibuat derk sebab aku tension...lalala...nak gak tunjuk tensen2 nih..kang orang ingat aku ader perasaan happy-go-lucky ja kan...huhu...aku pun insan biasa der...tak terlepas dari masalah emosi dan segala maca perasaan Geram G....(Geram Giler)...hohoho...

well...the actual reason is because aku betul-betul agak banyak masalah dalam nak paham konsep-konsep dalam subjek Management and Engineering of Databases (CMT321) - subjek diajar oelh penyelia FYP Mohd Wan, iaitu Puan Norlia Mustaffa (PNM)....

hurm, jujur kate lah...leh kate dalam suma jenis kelas since dulu-dulu kat matrix, aku pejam mata selalu dalam most of the classes kecuali maths kat matrix sebab takut lecturer chinese tu panggil pergi depan..heheheh...alasan tak boleh blah..huhu...the same thing occurs kat kelas PNM..bukan aku xpaham pe dia ajar...aku paham...juz aku paham yang time aku sedar punye benda, well memang salah sendiri jugak kan..tapi nak buat macam mana...dalam kelas duduk sorang-sorang sebab tak berapa masuk dengan MEREKA-MEREKA.....paham-paham sendiri sudah...alienated@alienating myself..huhu...

ape nak buat kan?tu lah nasib orang yang amik major lain tak ade same denga sapa-sapa orang lain pun..nak tak nak..kene lah masterkan jugak bende alah ni by this monday....kalu taktau..kene tanye diri sendiri...cam orang lain..kalu taktau still bole tanya rakan-rakan yang lain yang sama major kan..huhu...aku redha ngan ketentuan-Nya..cuma tu lah..kadang-kadang mengenangkan diri ni sorang-sorang dalam kelas major and seriously tak ada tempat bergantung agak menyedihkan jugak lah..haha... >.<

adeh...mesti orang pelik; kate sedih...tapi nape banyak hahaha...hehehe...huhuhu....;well the reason being is...kalau aku sedih pun ape aku boleh dapat dengan tunjukkan kesedihan itu dalam bentuk ini --> =(
betol tak?I will never got anything positive daripada semua perbuatan tu..wat penat tangan menaip smiley ja kalu macam tuh...so....dari dulu..prinsip aku...since kat Sekolah Alam Shah lagi; walau buruk mana pun @ dahsyat mana @ azab mana pun satu seksaan@masalah@pape yang negative -- > HADAPI DENGA SENYUMAN~~~...huhu...nampak poyo erk?tapi ape aku kisah....asalkan slowly I will learn to face it and if can, solve it accordingly =)

haha...tak pasal-pasal aku terbuat entri agak lah panjang just because I cannot fathom and digest efficiently what I've read...hik3..pada pembaca...sory amik masa korang yang sangat berharga itu untuk baca bacaan picisan cam entri-entri aku ni kan...but jujur, aku memang agak emo awal-awal tulis entry ni; but ape leh watkan, hadapi dengan senyuman je lah....haha...luckily my beloved one keep supporting me with all things that she can...thanx my dear Bazilah..~~hehe...tak pasal-pasal jiwang lak....ok lah...this should be sufficiently enough kot..hahahaaha...ok lah...assalamualaikum wbt..

No comments: